Bay Raitt

Com a Creature Facial Lead a “Weta Digital”, Bay Raitt va ser responsable de modelar i construir el sistema facial del personatge CGI “Gollum” de la trilogia El Senyor dels Anells. El 2003, Bay va rebre un Premi de la Societat d’Efectes Visuals a la “millor animació de personatges en una pel·lícula d’acció en viu” pel seu treball en la creació de Gollum. Bay va començar la seva carrera a treballar per Steve Oliff fent separacions de colors per als primers números de Spawn, The Pitt i The Maxx per Image Comics. El 1994, Bay es va unir a “Protozoa”, on va treballar com a titellaire digital, modelista principal, supervisor d’animació, director d’animació i ajudant de direcció al videojoc ‘Squeezils’. El 1997, Nichimen Graphics va contractar Bay com a cap de producte per ajudar a redissenyar el sistema d’animació 3D, “Mirai”, que posteriorment va utilitzar a Gollum. El 1999; Bay va emigrar a Nova Zelanda per unir-se a Weta Digital. Més recentment va treballar a Weta Workshop com a dissenyador i escultor, abans de ser contractat per Valve Corporation, fent el seu debut a la indústria dels videojocs amb la lloada seqüela de Half-Life.

Detalls de l'Speaker
    Comparteix aquest speaker
    Esdeveniments de l'Speaker
    Probablement t'agradaran aquests esdeveniments
    DESTACAT
    27/11/2020
    Alguna vegada has volgut ser una mosca a la paret escoltant un grup d’amics, tots ells artistes de CG experimentats, que reviuen les seves experiències en una de les pel·lícules...