Mark Flanagan

Mark va començar la seva vida professional com a arquitecte a Irlanda, el mil·lenni passat.
El seu interès per l’art i la tecnologia el va portar a una sinuosa trajectòria professional. Tornant a estudiar animació, es va traslladar al Regne Unit per treballar amb els jocs de Codemasters. Un trasllat a Austràlia va suposar la funció de director tècnic d’art amb Transmission Games, i després es va convertir en professor a les universitats líders de Melbourne, incloent RMIT, Kangan, NMT i la Universitat de Victoria.
Una reunió a GDC el va inspirar a convertir-se en un formador de la indústria. En els darrers anys ha aportat materials al grup RenderMan de Pixar i a Pluralsight.
Es va traslladar a Vancouver com a entrenador amb DNeg, en projectes com Bladerunner 2049. Després va tornar al Regne Unit per a un paper similar a ILM, en projectes com Star Wars i Marvel Franchises.
El seu paper de director de socis educatius a Epic li permet reunir la seva experiència anterior en capacitar els educadors per preparar els seus estudiants per al futur dels mitjans interactius.

Detalls de l'Speaker
    Comparteix aquest speaker
    Esdeveniments de l'Speaker
    Probablement t'agradaran aquests esdeveniments
    27/11/2020
    Des de les nocions d’escoltisme virtual fins a allò que s’està anomenant ‘Safety Viz’ (planificar com minimitzar el risc al plató), passant per dobles digitals i pantalles LED, sembla que...