Masterclass: Topologia Aplicada i Rigging Avançat
En aquesta masterclass parlarem de topologia de props i de personatges. Com aconseguir que un prop d’animació de vuitanta mil polígons passi a tenir només dos mil, tenint en compte aquest sistema de treball, el prop, pot estar llest tant per a game com per a animació.
Parlarem i posarem exemples de topologies de personatges i dels perquès aquestes segueixen un determinat flux, també de reduccions i com aquestes poden ajudar a emfatitzar les deformacions, així com sistemes de rigging per mantenir l’eficiència de la performance dins de maia.
Data: Dimecres 13 de desembre de 18:30h a 20h
Idioma: Castellà
Format: Online
Perfils a qui va dirigit
Professionals, avançat i intermedi (podran seguir el workshop i experimentar per aplicar-lo a les seves produccions en un futur).
Docent
Esteve Garriga
Tècnic superior en Animació 3D, jocs i entorns interactius per IDEP Barcelona. És certificat com a professional i professor per Autodesk a Maya i Arnold render.
Artista 3D Generalista amb més de 20 anys d’experiència en realitzacions 3D de tota mena, des de vídeos promocionals i documentals, passant per la impressió 3D, l’archviz, animació i videojocs. Les àrees d’especialització són la topologia d’objectes i personatges, rigging, shading, rendering, pipeline i producció. Des del 2013 compagina aquesta activitat amb la docència.