Masterclass: Workflow de treball amb Unreal
En aquest workshop parlarem de les produccions que es poden fer amb Unreal Engine. Farem unreal al llarg de la història i el seu ús en videojocs, cinema, sèries i animació 3D. Us explicarem també com és el flux de treball amb aquest potent motor i us ensenyarem exemples
Data: Dilluns 11 de desembre de 16:30h a 17:30h
Idioma: Castellà
Format: Online
Perfils a qui va dirigit
Tots els nivells
Docent
Dámaso González Pino
Graduat universitari en Disseny i Desenvolupament de Videojocs per la Universitat Camilo José Cela,
Dámaso González Pino ha treballat en nombroses empreses de videojocs i d’animació 3D, exercint perfils multidisciplinaris com el de dissenyador gràfic, modelador 3D, animador 2D i 3D, dissenyador de nivells i programador.
Com a director de l’Àrea de Videojocs, actualment combina l’activitat docent a diversos centres de la Comunitat de Madrid i de Valladolid com a professor titular de Tecnologies Gràfiques. S’ha especialitzat en modelatge d’assets, props i environments 3D fotorealistes. Domina un gran nombre d’eines de modelatge, texturització, eines CAD, d’edició de vídeo, d’àudio i d’imatge digital; una àmplia varietat de motors gràfics; simulació de teixits; desenvolupament d’aplicacions natives per a Android; escaneig fotorealista i impressió 3Dm entre d’altres.
A Lightbox Academy s’encarrega del Màster en Videojocs, impartint modelatge 3D orgànic i inorgànic avançat, animació 3D, Zbrush, Substance, Photoshop, Unreal, Unity i Premiere.