Mantenir-se al capdavant de la indústria dels VFX en un mercat canviant i competitiu.
Les indústries de l’animació i els efectes visuals estan evolucionant ràpidament. Un entorn empresarial que canvia constantment sumat a l’acceleració de les innovacions tecnològiques es deriva en menys projectes aprovats i una important contracció del mercat. Amb més persones que busquen oportunitats, la competència és més ferotge i és més difícil trobar feina.La tecnologia amb l’arribada de la IA també està transformant la indústria a un ritme ràpid, amenaçant amb substituir llocs de treball i artistes.
Durant 40 anys de transformació, la indústria s’ha expandit i contret diverses vegades amb grans avenços tecnològics innovadors i el seu impacte en els artistes i les produccions, no molt diferent del que estem vivint avui.
En aquesta presentació parlaré de la meva experiència com a animador, director d’animació, supervisor d’efectes visuals i director des de 1984 fins a 2024 i consells clau sobre com mantenir-se rellevant i tenir èxit en aquest mercat en constant canvi.
Data: Dissabte 30 de novembre a les 18:15h
LLoc: Auditori de Imagina Mediapro
Idioma: Anglès
Ponents
Daniel Jeannette
Llicenciat a The Gobelins Animation School de París, Jeannette va començar els seus 40 anys de carrera com a animador de llargmetratges en 2D per a Disney TV y Amblimation, entre altres. Va passar 10 anys amb l’’equip d’animació de Light & Magic com a supervisor d’animació i director d’animació. Jeannette va ser la director d’animació del la pel·lícula guanyadora de l’Oscar®, Happy Feet i supervisor d’efectes visuals i director d’animació per a Warner Bros., Where the Wild Things Are.
Actualment exerceix de director de la pel.licula independent d’animació Central Park Tale, en fase de desenvolupametn/pre-producció.
Ha rebut nombrosos reconeixements per la seva feina, inclosa una nominació al BAFTA pel Premi en VFX i nominacions als premis Saturn, i va guanyar un premi Golden Telly per la pel.licula, Soar. Jeannette també va ser supervisor d’animació a Mighty Joe Young nominada als Oscar® pel efectes visuals. Es membre de l’Academia Britànica de Cinema i Televisió, de la Societat d’Efectes Visuals i de ASIFA.
El 2015 Jeannette va ser director, supervisor de VFX i d’animació a Pixomondo a Beijing. El 2021, va ser supervisor de VFX a la segona temporada de The Flight Attendant i la segona temporada de The Mysterious Benedict Society de Disney.
El 2023, va ser director d’animació de la comedia xina Woof-Woof Dady, supervisant la creació semi realista d’un gos.Jeannette va ser director de desenvolupament de diversos projectes de llargmetratges d’animació (Artemis Fowl, The Golden Mask, Charlie & Moon and The Jewels of the Mughal Crown basat en The Ninth Jewel of the Mughal Crown de James Moseley).