Estem orgullosos de dir que les edicions de b’Ars han superat les expectatives de tothom i ara sentim la pressió (positiva) de continuar amb la qualitat dels ponents i respondre a l’entusiasme creixent del nostre sector.
Amb b’Ars, volem mostrar als talents del disseny, les belles arts i la programació que hi ha una possible carrera en un camp fascinant, en constant creixement. VFX, animació, CGI, videojocs, multimèdia, cartografia digital, realitat virtual, aplicacions: tots comparteixen els mateixos principis bàsics: una mesura igual d’art i tecnologia. També comparteixen les mateixes etapes: art conceptual, projecte tècnic, animació, renderització.
En aquestes vuit edicions, hem comptat amb talents de PIXAR, ILM, DISNEY, GRANGEL Studios i de tots els grans noms del negoci, com John Knoll, Richard Williams, Ryan Church (StarWars, Star Trek), Colin Doncaster (Lord of the Rings) , Avatar), Adam Valdez (El Llibre de la Selva), Christian Alzmann (Star Wars), amb conferències que han tractat videojocs, animació, VFX en tots els seus aspectes: des de la creació artística i el disseny fins a la seva implementació tècnica.
Com a part del nostre esforç, hem millorat la fira d’ocupació de b’Ars, on comptem amb una impressionant participació d’empreses, convertint-la en una de les més grans d’Europa, creant un pont entre el talent local i les empreses més grans i amb més èxit del món.
En definitiva, b’Ars intenta establir-se a Barcelona com un dels millors punts de trobada d’Animació i VFX del món.