Taller: De Substance Painter al render Final en Marmoset o Arnold
Sovint trobem que les nostres textures no llueixen de la mateixa manera com les hem preparat a Substance Painter en aplicar-les a Marmoset, Arnold, Unreal, vRay, etc. En aquest taller us mostraré els trucs de la industria per treure-li el màxim partit a les teves textures i descobrir como portar les dinàmiques dels teus materials al següent nivell.
Data: Dimarts 26 de novembre a les 18h
Idioma: Castellà
Format: Online
Perfils a qui va dirigit
De intermig a avançat.
Docent
Esteve Garriga
Tècnic superior en Animació 3D, jocs i entorns interactius per IDEP Barcelona. És certificat com a professional i professor per Autodesk a Maya i Arnold render.
Artista 3D Generalista amb més de 20 anys d’experiència en realitzacions 3D de tota mena, des de vídeos promocionals i documentals, passant per la impressió 3D, l’arxiu, animació i videojocs. Les àrees d’especialització són la topologia d’objectes i personatges, rigging, shading, rendering, pipeline i producció. Des del 2013 compagina aquesta activitat amb la docència.