Disseny de mons en temps real: Tècniques Procedurals amb Houdini i Unreal

Taller: Disseny de mons en temps real: Tècniques Procedurals amb Houdini i Unreal

Ús de tècniques de modelatge procedural a Houdini, i PCG (Procedural Content Generation) a Unreal 5 per a la creació d’entorns en cinema i videojocs.

Data: Dimecres 27 de novembre a les 17:30h
Idioma: Castellà
Format: Online

Perfils a qui va dirigit

Principiant, Intermedi

Docent

Miguel Angel Arriba
Pipeline TD

PipelineTD actualment treballant a El Ranchito, amb àmplia experiència en cinema: en pel·lícules com Hellboy III o videojocs triple A com Ratched and Clank o Gotham Knights.

Linkedin

Detalls
  • Hora d'Inici
    27/11/2024 17:30 CET
  • Categoria
Detalls
  • Hora d'Inici
    27/11/2024 17:30 CET
  • Categoria
Comparteix aquest esdeveniment