Durant la conferència explicaré que és i com arribar a ser dissenyador de personatges i la manera d’aprendre a ser-ho. També parlaré de la psicologia del personatge a través de...
Moon Knight de Marvel va representar una sèrie de desafiaments narratius emocionants, des de presentar un heroi completament nou a l’MCU fins a poblar el seu estrany nou món amb...
La conferència se centra en l’evolució de la metodologia de treball d’El Ranchito per a la creació i la integració de criatures hiperrealistes per a cinema i televisió. També parlarem...
El director d’experiència de The Mill (Europa), Alessandro Pula, ens explicarà com funciona el procés creatiu quan es treballa amb marques que volen utilitzar la tecnologia creativa per explicar les...
En aquest workshop parlarem de les produccions que es poden fer amb Unreal Engine.
En aquest workshop es cobrirá tot el procés tècnic de creació d’una criatura digital CG dins d’un software o espai 3D.
Hobby vs Treball, com compaginar la vida als estudis d’animació amb la teva vida personal, síndrome de l'impostor o el famós “Carpe Diem”
En aquest workshop abordarem els diferents aspectes que fan de la simulació d'explosions un art.
Introducció al previs i el layout en animació, concretament als treballs de cinemàtiques de videojocs.
Com es treballa a l'apartat de Lighting i compo en un gran projecte d'animació?