From Bones to Comp

La conferència se centra en l’evolució de la metodologia de treball d’El Ranchito per a la creació i la integració de criatures hiperrealistes per a cinema i televisió. També parlarem sobre l’empresa i la seva adquisició recent per part de The Fuse Group.

Els nostres clients ens exigeixen cada cop més la creació d’animals i criatures hiperrealistes que no semblin haver estat generats per ordinador. Hem desenvolupat una metodologia de treball que inclou des de l’esquelet, els músculs, els teixits, les arrugues, shaders de pèl probabilístic i el pentinat de milions de pèls, fins a la il·luminació i la composició final. Utilitzem més de 500 imatges i vídeos de referència en aquest procés.

A la sessió mostrarem la geometria de base que utilitzem per crear qualsevol tipus de quadrúpede, des d’un cérvol fins a un lleó, un gos o un cavall. També analitzarem aspectes com la transició de characterfx de Maya a Houdini, rig de músculs i dinàmiques, fàscia, wrinkles, high resolution mesh multisolver amb col·lisions, pentinat de milions de pèls, control total de l’aspecte final de desenes de milions de pèls amb les seves dinàmiques, optimització de generació de caches i temps de renderització. Finalment, abordarem la preparació i l’automatització de les capes de render perquè el departament de composició pugui tenir un control total de l’aspecte final de la criatura.

Detalls
Ubicació
Ponents
El Ranchito
Characters Supervisor
El Ranchito
VFX Supervisor
El Ranchito
Head of 2D
Detalls
Comparteix aquest esdeveniment